آریان الکترونیک ارائه دهنده خدمات تخصصی نصب و راه اندازی دوربین مداربسته | سیستم های امنیتی و نظارتی

انتخاب بهترین دوربین مدار بسته

از تکنولوژی در حال پیشرفت دوربین مدار بسته جهت نظارت تصویری، بالا بردن سطح ایمنی و امنیت و پیشگیری از سرقت اموال، می توان استفاده کرد و حتی از کیلومترها دورتر با بکار گیری این سیستم نظارتی دفتر کار، فروشگاه، کارخانه و یا منزل خود را مشاهده نمود.
سیستم دوربین مدار بسته شامل سه پارامتر و مؤلفه است : دوربین ها، دستگاه ضبط ویدئویی (DVR/NVR) و مانیتور. همانطور که ذکر شد برای مقاصد امنیتی و نظارتی از این سیستم استفاده می شود. کارکرد دوربین های مدار بسته بدین صورت است که تصاویر دوربین ها از طریق یک مدار بسته (Closed Circuit) به دستگاه ضبط ویدئویی (DVR/NVR) و یا مانیتور جهت نمایش تصاویر، ارسال می شود و هیچ دستگاه دیگری نمی تواند خارج از این مدار تصاویر ارسالی را دریافت کند.

به همین جهت است که به سیستم این دوربین ها که برای نظارت و کنترل محیط پیرامون مورد استفاده قرار می گیرد دوربین مدار بسته (CCTV) اطلاق می شود.با استفاده از این محصول می توانید محل کار و یا خانه خود را از راه دور کنترل نمایید.

انواع دوربین داربسته

انتقال تصویر در دوربین های مداربسته cctv بر بستر های گوناگون انجام می شود و بر همین اساس به دسته های مختلف تقسیم می شوند. انواع این دوربین ها عبارتند از:

  • دوربین مداربسته تحت شبکه IP
  • دوربین مداربسته AHD
  • دوربین مداربسته HDCVI داهوا
  • دوربین مداربسته HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن
  • دوربین مداربسته آنالوگ
  • دوربین مداربسته بی سیم

دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP

کیفیت تصویر دوربین مداربسته آی پی در مقایسه با دوربین های آنالوگ بسیار بالا تر است. برای تشخیص کیفیت در دوربین مدار بسته تحت شبکه از واحد پیکسل استفاده می شود. دوربین های 2 و 3 مگاپیکسلی می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه دهند. برخی از انواع دوربین مدار بسته IP قادرند کیفیتی بسیار بالاتر در حدود 20 مگا پیکسل نیز ارائه دهند.

با استفاده از دوربین های IP که کیفیت تصویر بسیار بالایی دارند، می توان جزئیات فراوانی در مورد سوژه را به دست آورد. این کیفیت بالا بخاطر استفاده از کابل Cat5 و Cat6 می باشد که دلیل اصلی بالا بودن قیمت دوربین مداربسته IP است، پس اگر به دنبال تصویر با کیفیت بالا و جزییات فراوان هستید، قیمت دوربین مداربسته اهمیت زیادی برایتان ندارد و محدودیت سیم کشی دوربین ندارید، از بین دوربین های مداربسته آی پی یکی را انتخاب کنید، چرا که در میان این گروه دوربین مداربسته ارزان مشاهده نمی کنید.

مشاوره رایگان خدمات دوربین مداربسته

فرم زیر را تکمیل نموده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تماس با کارشناسان فنی

کارشناسان پشتیبانی و نگهداری شرکت مناسب ترین قیمت دوربین مداربسته را با بهینه ترین راهکار در صرفه جویی زمان به شما پیشنهاد می‌دهند. در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره رایگان برای ارائه خدمات دوربین مدار بسته در تهران و همچنین اطلاع از مبلغ قراردادهای پشتیبانی شبکه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان آریان الکترونیک از روش زیر اقدام فرمایید.کارشناسان ما به سرعت به درخواست ها پاسخ می دهند.
ایمیل: info@arianelc.com
مشاوره: 09196351351
مشاوره: 09358591209

دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین مدار بسته تحت شبکه معمولا به عنوان دوربین IP نیز یاد می شود. فناوری دوربین مدار بسته تحت شبکه به فناوری رایانه شباهت دارد، زیرا هر دو آدرس IP منحصر به فردی دارند. دوربین مداربسته تحت شبکه از طریق کابل شبکه یا اتصال بی سیم به یک NVR (ضبط کننده فیلم ویدیویی شبکه) متصل می شود، که به عنوان قطب اصلی سیستم در نظر گرفته شده و هم ذخیره اطلاعات و هم مجموعه ای از دیگر ابزارها را تسهیل می کند.

در دوربین مدار بسته تحت شبکه دو بخش DVR و NVR وظیفه ضبط فیلم را بر عهده دارند. توجه به این نکته مهم است که یک سیستم مبتنی بر DVR یک سیستم امنیتی با سیم است، در حالی که سیستم های NVR می توانند یک سیستم سیمی یا بی سیم باشند. سیستم NVR به خاطر ارائه تصویر با کیفیت بهتر، امکان نصب آسان، پشتیبانی از صدا در هر دوربین میکروفون دار، از جایگاه ویژه ای در بین دوربین مدار بسته تحت شبکه برخوردار است.

برای همین این سیستم ها در مقایسه با سیستم های DVR گران قیمت می باشند. در مقابل اگر به دنبال دوربین مدار بسته تحت شبکه با سیستم امنیتی نسبتا ساده و ارزان قیمت هستید، سیستم های DVR گزینه مناسبی برای انتخاب می باشند مخصوصا اگر ملک مورد نظر از قبل با یک سیستم امنیتی برای کابل کواکسیال سیم کشی شده باشد.

 

خدمات دوربین تحت شبکه

 

مزایای دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مدار بسته تحت شبکه به سرعت به بهترین روشی تبدیل شده که از طریق آن می توان امنیت را در خانه و در تجارت ایجاد کرد. نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه ارزان تر، متنوع تر و ساده تر از سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ سنتی است. این فناوری تا حدی پیش رفته، که می توان یک سیستم کوچک با طیف وسیعی از ابزارها و ویژگی های قابل تنظیم را ارائه داد.

خدمات دوربین تحت شبکه

کیفیت دوربین مدار بسته تحت شبکه

امروزه دوربین مدار بسته تحت شبکه از لحاظ رنگی، نمایشگرهایی با وضوح بالا می باشند. اما سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ از مانیتورهای سیاه و سفید با وضوح و کیفیت پایین استفاده می کردند. برخلاف دوربین آنالوگ، دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP معمولا همه قادر به ضبط و ارسال صوتی و همچنین فیلم است. سخت افزار قدرتمند تر در دوربین های IP همچنین باعث بهبود عملکرد هوشمند و تجزیه و تحلیل های ویدئویی مانند بزرگنمایی بر روی تصویر و تشخیص چهره می شود.

برای اینکه دوربین مدار بسته تحت شبکه از عمر طولانی برخوردار باشد باید در جای مناسب و به دور از هر گونه خطر احتمالی نصب گردد. در صورت نصب دوربین در محیط بیرون از خانه از ضد آب بودن آن اطمینان حاصل نمایید. دوربین مدار بسته تحت شبکه مانند دیگر لوازم الکتریکی به یکبار بررسی در هفته نیاز دارد و گاها برای وضوح تصویر بهتر است که گرد و غبار های روی لنز دوربین مدار بسته را پاک کنید.

خدمات دوربین تحت شبکه

خدمات دوربین مدار بسته تهران 

در حال حاضر استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه به دلیل افزایش جمعیت مخصوصا در شهرها، یکی از نیاز های اولیه در مکان هایی مانند برج های مسکونی، اداره ها، شرکت ها، بانک ها، کارخانجات و دیگر مکان های تجاری است. نصب دوربین مدار بسته تهران باعث افزایش امنیت در محیط های مورد استفاده می شود.

در صورت بروز هرگونه حادثه نیز به شما کمک می کند فیلم و تصاویر قبل و بعد از وقوع حادثه را مشاهده نمایید. توسط همین خدمات دوربین مدار بسته تهران بسیاری از حقایق که خارج از دید ما انسان هاست آشکار شده است. دوربین مدار بسته تهران با فروش و نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه و تجهیزات مرتبط با آن، و اطمینان از مهارت نصاب ها، بهترین انتخاب برای مشتریان خواهد بود.

  • فروش انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه و تحت آنالوگ
  • مشاوره قبل از فروش جهت انتخاب نوع و مدل مدار دوربین بسته
  • دسترسی سریع و آسان به اتفاقات ناگهانی (مانند آتش سوزی، سرقت،…)
  • تعویض تجهیزات دارای گارانتی
  • خدمات پس از فروش برای رضایت مشتری

خدمات دوربین مدار بسته تهران

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان آریان الکترونیک از روش زیر اقدام فرمایید.کارشناسان ما به سرعت به درخواست ها پاسخ می دهند.
ایمیل: info@arianelc.com
مشاوره: 09196351351
مشاوره: 09358591209

ضرورت وجود سیستم های امنیتی و نظارتی

امروزه برای هر مکانی نیاز به سیستم های امنیتی و نظارتی و دوربین مداربسته می باشد. از مجتمع های تجاری و اداری بزرگ تا مجتمع های مسکونی و خانه های ویلایی، همگی خواستار سیستم های امنیتی و نظارتی مانند دوربین مدار بسته می باشند. تا بتوانند ورود و خروج افراد را تحت کنترل داشته باشند. و در صورت ورود افراد متفرقه و یا سارقان، به راحتی بتوانند آن ها را شناسایی کنند.

علاوه بر این، وجود این سیستم های نظارتی در یک مکان، باعث می شود که سارقان کمتر به فکر ورود به آن مکان و سرقت بیفتند؛ به این دلیل که قطعا شناسایی و دستگیر خواهند شد. برای داشتن یک سیستم امنیتی خوب و کار آمد می توانید به افرادی که در حوزه دوربین های مدار بسته، خدمات تخصصی نظارتی را ارائه می دهند؛ مراجعه نمایید.

خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته cctv

معیارهای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته

بهترین دوربین مدار بسته، دوربینی است که بتوانند به طور کامل، توقعات و نیازهای فرد از دوربین

مدار بسته را بر آورده نماید. این امر به معیارهای زیادی بستگی دارد و بهتر است هنگام خرید به این معیارها توجه شود. در زیر می توانید معیارهای مهم برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته را مطالعه نمایید.

خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته cctv

مهم ترین نکات در خرید دوربین مداربسته

  • بهتر است دوربین مدار بسته را از برندهای معتبر موجود در بازار خریداری کنید و از خریدبرندهای ناشناخته پرهیز کنید.
  • با توجه به مکانی که می خواهید دوربین ها را نصب کنید؛ دوربینی را انتخاب کنید که بتواند مکان مورد نظر را به خوبی پوشش دهد و دید کامل داشته باشد. به عنوان مثال برخی از دوربین ها دید 360 درجه دارند و می توانند با توجه به وضعیت نور محیط، تصویر خوبی را ارائه دهند.
  • به اندازه لنز دوربین و زاویه دید آن توجه نمایید.
  • نحوه ذخیره سازی اطلاعات دوربین و سهولت انتقال آن ها بسیار مهم می باشد.
  • نوع دوربین و کیفیت تصویری که ارائه می دهد باید مورد توجه قرار گیرد؛ برخی دوربین ها تصویر آنالوگ و برخی نیز تصاویر HD ارائه می دهند.
  • هزینه دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات جانبی آن نیز باید بررسی شود و با توجه به بودجه فرد، خرید دوربین انجام شود.

بنابراین با بررسی این موارد می توانید بهترین دوربین مداربسته را خریداری نمایید.

خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته cctv

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

در فرآیند نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته، به چند مورد باید توجه کرد. نوع دوربین، تعداد دوربین ها، محل نصب دوربین، کابل و تجهیزات مورد نیاز برای نصب و مسیر کابل کشی از موارد مهم در هنگام نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته می باشند. عملیات نصب و راه اندازی را می توانید به کارشناسان و متخصصان شرکت های خدمات تخصصی دوربین نظارتی و امنیتی بسپارید تا از صحت نصب، مطمئن باشید. در صورتی که می خواهید با مراحل نصب دوربین مدار بسته آشنا شوید؛ می توانید به ترتیب زیر عملیات را انجام دهید.

خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته cctv

مراحل نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

  • در ابتدا بر حسب مکان مورد نظر، جاهایی که تمایل دارید دوربین نصب شود را مشخص نمایید و با توجه به آن، تعداد دوربین های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
  • زاویه و ارتفاع مناسب برای دوربین ها را مشخص کنید و آن ها را نصب نمایید. بهتر است دوربین حتما درب های ورودی و پنجره ها را پوشش دهد و در مناسب ترین زاویه نصب شود تا دید کاملی به محیط داشته باشد.
  • برای انجام عملیات نصب به تجهیزاتی مانند داکت، لوله و سینی کابل نیاز دارید. با این تجهیزات می توانید سیم کشی دوربین ها را طوری انجام دهید که کاملا تمیز و مخفی از دید باشد.

خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته cctv

نصب تخصصی دوربین مداربسته

  • دستگاه ضبط که با نام DVR شناخته می شود و مانیتور را نصب کنید تا بتوانید تصاویر دریافتی از دوربین را بر روی مانیتور مشاهده نمایید. در صورتی که نوع دوربین مدار بسته سیم دار است باید سیم آن را به دستگاه ضبط وصل نمایید. برای اینکه در دوربین های مدار بسته سیم دار، تصاویر بهتری داشته باشید؛ توصیه می شود که از کابل های HDMI استفاده شود. اگر دوربین از نوع بی سیم می باشد؛ می توانید آن را با دستگاه جفت نمایید.
  • دوربین های از نوع بی سیم، سیستم ساده تری دارند و نصب شان راحت تر می باشد. این نوع از دوربین ها را می توانید به کامپیوتر نیز وصل نمایید. با استفاده از CD همراه با آن، دوربین مدار بسته بی سیم روی کامپیوتر نصب می شود. اگر آدرس IP دوربین را داشته باشید؛ می توانید از راه دور هم تصاویر دوربین را دریافت کنید.
  • سیم آداپتور برق را از یک طرف به دوربین و از طرف دیگر به پریز برق وصل نمایید تا برق مورد نیاز دوربین تامین شود.
  • در نهایت بررسی کنید که تمامی وسایل به برق متصل شده باشند و سیم کشی ها به درستی انجام شده باشد.

با انجام این مراحل، عملیات نصب و راه اندازی دوربین ها به پایان می رسد و می توانید از آن ها استفاده نمایید.

خدمات دوربین مدار بسته تهران

کارشناس دوربین مدار بسته

فروش و نصب دوربین مداربسته

شرکت دوربین مداربسته در تهران

خدمات تخصصی دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته تحت شبکه

خدمات تخصصی دوربین مداربسته شامل چه مواردی است ؟

شرکت آریان الکترونیک ارائه دهنده خدمات تخصصی در زمینه نصب دوربین مدار بسته روی گوشی، نقشه سیم کشی دوربین مدار بسته، مشاور دوربین مداربسته، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته، نصب و راه‌اندازی دزدگیر منزل، تعمیر دوربین مداربسته میباشد .

قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه چقدر است ؟

قیمت و تعرفه دوربین های مداربسته به مواردی از جمله نوع برد ، سازنده دوربین و ... بستگی دارد شما مشتریان گرامی میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان آریان الکترونیک در تماس باشید .

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات دوربین مداربسته در تهران کدام است ؟

شرکت آریان الکترونیک با سال ها تجربه در زمینه خدمات شبکه و دوربین مداربسته با به کارگیری نیروهای متخصص و مجرب این حوزه توانسته رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد .