خدماتی که برای راه اندازی یک شبکه کامپیوتری انجام می‌گیرد شامل دو بخش پسیو ( Passive ) و اکتیو (Active ) می‌باشد. قست پسیو شبکه مهم ترین و نخستین گام در نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری می باشد. آریان الکترونیک ارائه دهنده تخصصی خدمات پسیو شبکه از نصب تا راه اندازی می باشد.

خدمات تخصصی شبکه

خدمات تخصصی پسیو شبکه

خدمات پسیو شبکه شامل عملیات ایجاد زیر ساخت شبکه می باشد. نصب و راه اندازی قسمت پسیو شبکه ممکن است ساده به نظر برسد اما در صورت عدم رعایت استاندارد ها و عدم تجربه کافی مشکلات عدیده ای برای کاربران فراهم می کند. گاه رفع این مشکلات از خود اجرا هزینه بیشتری می برد. افت کیفیت، قطعی و وصلی شبکه، عدم توانایی در گسترش شبکه، عیب یابی و رفع ایراد دشوار و … از جمله مشکلاتی است که در صورت یک اجرای اشتباه گریبانگیر کاربران خواهد شد. خدمات پسیو شبکه به صورت صحیح این مشکل را مرتفع می سازد.
کابل کشی ساخت یافته فقط مشروط به تنظیم کالای کیفیت عالی نیست ; بلکه اجرای درست همه استاندارد های موجود درین فرمان باعث مهیا وارد شدن تحت ساخت شبکه ی کابلی مطمئن با بالاترین میزان پهنای باند خواهد شد تا علاوه بر بر طرف کردن نیاز فعلی قابلیت و امکان ارتقا بستر جان دار به تکنولوژی های آتی را به سادگی و با دست‌کم هزینه ها آماده آورد .

مراحل اجرای خدمات پسیو شبکه

one

مرحله اول : بازدید از مکان پروژه

در این مرحله بازدید توسط کارشناسان انجام می‌گیرد و اطلاعات مورد نیاز برای طراحی پروژه و صدور پیش فاکتور جمع‌آوری می‌شود.
اطلاعاتی مانند: متراژ پروژه،  تعداد نود های مورد نیاز،  مکان مناسب برای قرار گیری رک و تجهیزات شبکه

two

مرحله دوم:طراحی زیر ساخت

در این مرحله طراحی شبکه با همکاری کارفرما صورت می‌گیرد. در این مرحله سعی می‌شود که با نگاه آینده نگرانه تمام موارد طراحی گردد تا تغییر وسعت در آینده بدون هیچ گونه مشکلی انجام گیرد.

three

مرحله سوم: اجرا ( کابل کشی، نصب و آرایش رک )

در این مرحله کابل کشی و ترانکینگ به صورت استارندارد و منظم انجام می‌گیرد. سپس رک نصب شده و تجهیزاتی مانند: مودم، سوییچ، سرور و … درون رک قرار می‌گیرد.

four

مرحله چهارم: سنجش شبکه

در این مرحله تمام نود ها تست و تمام سرویس‌ها که در فرآیند اکتیو شبکه انجام گرفته در حضور کارفرما تست می‌گردد. ما تا پایداری کامل شبکه در کنار شما خواهیم بود. در این مرحله مستندات شبکه نیز تحویل کارفرما قرار می‌گیرد.

مشاوره رایگان شبکه

فرم زیر را تکمیل نموده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تماس با کارشناسان فنی

کارشناسان پشتیبانی و نگهداری شرکت مناسب ترین قیمت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را با بهینه ترین راهکار در صرفه جویی زمان به شما پیشنهاد می‌دهند. در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره رایگان برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در تهران و همچنین اطلاع از مبلغ قراردادهای پشتیبانی شبکه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات تخصصی شبکه
شبکه کامپیوتری
آریان الکترونیک

ارائه دهنده خدمات تخصصی شبکه

لیست خدمات پسیو شبکه

طراحی ، نصب تجهیزات پسیو و پیاده سازی زیرساخت اصولی یک شبکه ، نیاز به کارشناسان مربوطه با تجربه کار در پروژه های مشابه را دارد. تجربه کاری ما نشان میدهد که پیاده سازی اصولی در بخش پسیو ، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و سرعت و پایداری شبکه و دیتاسنتر را تضمین میکند. ضمن اینکه در حوزه پسیو شبکه مواردی چون کابل کشی اصولی شبکه جهت عدم تداخل با میدان های مغناطیسی مجاور، استفاده از کابل های شبکه اصل و اورجینال، محاسبه توان مصرفی برق سرورها و رک ها، طراحی اصولی تابلو برق، تعیین دقیق مدل UPS طبق نیاز کارفرما و برق مصرفی موارد مهمی هستند که همگی در استانداردهای یک دیتاسنتر و اتاق سرور جای میگیرد و توسط ما بخوبی آنالیز و پیاده سازی میگردند.

لیست خدمات پسیو شبکه به شرح زیر میباشد:

  • کابل کشی انواع کابل های شبکه ، کابل برق و تلفن
  • نصب انواع ترانک و داکت با رعایت استانداردهای لازم
  • خدمات فیبر نوری شامل کابل کشی ، فیوژن فیبر نوری و تست OTDR
  • نصب انواع سوکت، کیستون و اتصالات شبکه
  • نصب انواع پچ پنل کابل های مسی و فیبر نوری
  • تست شبکه با تست فلوک
  • نصب انواع رک های دیواری و ایستاده
  • نصب UPS و کابل کشی برق برای UPS
  • طراحی وساخت تابلو برق برای دیتاسنتر و اتاق های سرور