خدمات و تجهیزات سیسکو آریان الکترونیک | خدمات cisco | راه اندازی تخصصی سیسکو

تاریخچه شرکت سیسکو

شرکت آمریکایی تولید کننده تجهیزات شبکه است که مرکز آن در شهر سن خوزه در ناحیه معروف به سیلیکان ولی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می‌کند و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می‌رساند.
در ابتدا، سیسکو فقط روترهای چند پروتکل تولید می‌کرد ولی امروز محصولات سیسکو را در همه جا از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌توان پیدا کرد.
این شرکت فراهم آورنده محصولاتی جهت جابجایی اطلاعات، صدا و تصویر بین ساختمانها، زمین های باز و گرداگرد جهان می باشد و این محصولات در مراکزداده شرکت های بزرگ، مراکز عمومی، شرکت های مخابراتی، شرکت های تجاری و مجتمع های مسکونی نصب و بکار گرفته شده اند.

شرکت سیسکو

خدمات تخصصی سیسکو

کمپانی سیسکو ( Cisco ) بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات سوئیچ و روتر در شبکه در انواع مقیاسها و ارائه کننده راهکارهای تخصصی در پیاده سازی زیرساخت مراکز داده میباشد. سیسکو بازار تولید و فروش تجهیزات اکتیو شبکه را در زمینه سوئیچ ، روتر ، سرور ، اکسس پوینت و دیتاسنتر در دست گرفته بطوری که سیسکو با تولید محصولات با پایداری بسیار بالا ، کیفیت ساخت برتر و استفاده از قطعات ، پردازنده های خاص و سیستم عامل منحصر بفرد خود ، بر قله بزرگترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات اکتیو در دنیا ایستاده است. تجهیزات سیسکو ( سوئیچ ها و روترهای سیسکو ) محبوبترین تجهیزات موجود در دیتاسنترها و شرکت ها بوده و برای نصب و راه اندازی ، نیاز به کارشناس متخصص سیسکو بوده که این مهم در آریان الکترونیک محقق شده است.

محصولات و تجهیزات سیسکو

شرکت سیسکو فقط یک تولید کننده تجهیزات و سخت افزار نمیباشد.سیسکو یک شرکت high tech بوده که دارای دپارتمانهای فوق تخصصی در بخشهای مختلف شبکه ( امنیت ، وایرلس ، دیتاسنتر ، مجازی سازی ، سرور ، کلود ، ویپ ، شبک های اترنت و … ) بوده و علاوه بر ساخت تجهیزات تخصصی شبکه اقدام به ارائه نرم افزارها و راهکارهای تخصصی در حوزه های یادشده نموده است.سیسکو خود به تنهایی پروتکل و استانداردهای مختلفی را در شبکه و تجهیزات خود تعریف و ایجاد نموده که نقش اساسی در پیشرفت صنعت شبکه های کامپیوتری و مراکز داده ایفا میکند.در چند سال اخیر رشد cisco در تولید تجهیزات و راهکارهای ویژه دیتاسنتر ، کلود و سایر حوزه های شبکه بیشتر شده است.

محصولات آریان الکترونیک در حوزه سیسکو

  • انواع سوئیچ شبکه لایه 2 و لایه 3
  • انواع روترهای سیسکو
  • اکسس پوینت های indoor و outdoor
  • تجهیزات مربوط به مجازی سازی شبکه
  • تجهیزات شبکه SAN مانند سوئیچ های سری MDS سیسکو
  • سوییچهای نکسوس برای ساخت دیتاسنترهای قدرتمند
  • سرورهای قدرتمند شاسی سیسکو با نام Cisco UCS Server
  • فایروال نسل جدید سیسکو با نام ASA و Firepower
  • نرم افزار و راهکارهای مربوط به Collaboration و ویپ

مشاوره رایگان خدمات و تجهیزات سیسکو

فرم زیر را تکمیل نموده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تماس با کارشناسان فنی

کارشناسان پشتیبانی و نگهداری شرکت آریان الکترونیک مناسب ترین قیمت خدمات و تجهیزات سیسکو را با بهینه ترین راهکار در صرفه جویی زمان به شما پیشنهاد می‌دهند. در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره رایگان برای ارائه خدمات سیسکو در تهران و همچنین اطلاع از مبلغ قراردادهای پشتیبانی شبکه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

روتر سیسکو (Cisco Router)

مسیر یاب های سیسکو امکان دسترسی به نرم افزار های کاربردی و سرویس های مبتنی بر شبکه را در غالب یک فن آوری واحد، فراهم می آورند.
تجهیزات مناسب شعب : بهینه سازی سرویس های شعب برروی یک پلت فرم واحد و همزمان ارائه تجربه ایده آل کار با نرم افزار های کاربردی از طریق زیر ساخت های WAN
تجهیزات لبه شبکه : تبدیل شبکه شما به یک سیستم با راندمان بالا، امنیت فوق العاده و قابل اطمینان جهت بکارگیری در ارتیاط راه دور، مراکز داده و شبکه شعب
تجهیزات تأمین کننده سرویس : ایجاد تمایز در سرویس مورد ارائه و افزایش درآمد بواسطه ارائه راه کارهای مقیاس پذیر end to end و خدمات آگاهی مشتریان(Subscriber-aware)

دسته بندی تجهیزات سیسکو

روترهای سیسکو در دسته بندی های مختلف تولید و تقسیم بندی میشوند.روترهای سری branch ویژه شرکتها و سازمانهای رده متوسط بوده که و شامل روترهای ISR 1000 , ISR1800 , ISR1900 و ISR 4000 میباشد.ISR مخفف Integrated Services Router بوده و به روترهایی اشاره دارد که علاوه بر دارا بودن قابلیتهای یک روتر تحت شبکه به قابلیت پشتیبانی از voip یا تلفن تحت شبکه و ویدئو کنفرانسینگ مجهز شده است.

سوئیچ سیسکو ( Cisco Switch )

*سوئیچ دستگاهی است که در شبکه های مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرد. کاری که سوئیچ به انجام می رساند این است که داده های ورودی را از هر یک از پورت های ورودی چندگانه، به پورت خروجی خاص هدایت می کند. به این ترتیب اطلاعات در مقصد مورد نظر دریافت می شوند. در شبکه تلفن سنتی (Circuit-switched)، یک یا چند سوئیچ به کار گرفته می شوند.

این سوئیچ ها یک مدار اختصاصی را جهت برقراری اتصال موقت به وجود می آورند که منجر به برقراری ارتباط میان دو یا چند نفر می شود. در شبکه محلی اترنت (LAN)، یک سوئیچ با توجه به فریم ورودی، آدرس فیزیکی ( MAC آدرس ) مقصد را تعیین می کند و فریم حاوی دیتا را به طور مستقیم به سمت مقصد هدایت می کند. در شبکه  گسترده مانند اینترنت، سوئیچ آدرس مقصد را با توجه به آدرس IP که در هر بسته دیتا به طور اختصاصی تعریف شده است؛ مشخص می کند.

 

خدمات و تجهیزات سیسکو شامل چه مواردی است؟

در ابتدا، سیسکو فقط روترهای چند پروتکل تولید می‌کرد ولی امروز محصولات سیسکو را در همه جا از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌توان پیدا کرد. این شرکت فراهم آورنده محصولاتی جهت جابجایی اطلاعات، صدا و تصویر بین ساختمانها، زمین های باز و گرداگرد جهان می باشد و این محصولات در مراکزداده شرکت های بزرگ، مراکز عمومی، شرکت های مخابراتی، شرکت های تجاری و مجتمع های مسکونی نصب و بکار گرفته شده اند.

هزینه و تعرفه خدمات و تجهیزات سیسکو چقدر است ؟

قیمت نصب و راه اندازی شبکه به عوامل گوناگونی مثل تعداد کامپیوترها (workstations)، نوع اتصال و کابل کشی و راه اندازی سرور و نوع آن بستگی دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت آریان الکترونیک تماس بگیرید.

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سیسکو کدام است ؟

شرکت آریان الکترونیک با 10 سال سابقه، ارائه‌ دهنده ی راه حل های مختلف خدمات شبکه و برون سپاری از جمله نصب و راه اندازی شبکه های Active و Passive ،پشتیبانی و نگهداری شبکه، نصب و راه اندازی سیستم تلفنی VOIP ، سانترال پاناسونیک و دوربین های مدار بسته میباشد.